Slipovern

Jag har gjort ganska mycket på slipovern.
Jag har gjort övre delen av bakstycket, framstycket och mudden på ena armen. Jag håller nu på med mudden på andra armen.
Denna mudden var sjukt svår, man ska plocka upp maskor längs med själva arbetet. Bara detta tog mig ca en timmes surfande för att överhuvudtaget förstå vad jag skulle göra. Men till slut fattade jag och det blev hyfsat bra för att vara förstå gången. :) Men jag trodde att jag skulle ge upp både en och två gånger!!

Nu är det inte så kvar. Lite mudd runt halsen också bara! Nästa gånga jag visar den så är det nog ett färdigt arbete. :)




Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Sunna

snyggt bra jobbat, tänk på när du plockar upp maskor att om det blir hål kan du vrida maskan, duktig du är

2012-03-13 @ 14:54:29
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Postat av: Frida

Va duktig du är. Den blir ju jättefin! :) Vi får ta och sätta oss nån kväll snart igen och sticka/virka lite, för det var ju ett tag sen nu!

Kram

2012-03-13 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0